Julbak

God morgon kära vänner!
Vaknade upp klockan 09:00 idag fastän vi inte somnade förrän klockan 01:30, det är i alla fall 7,5 timmar vilket är bra för att vara mig i normala fal. Har suttit och läst igenom 3 kapitel i ekonomiboken, men inte känner jag mig smartare för det. Min mamma har i alla fall vaknat nu men min bror sover fortafarande, sömntutor är dom båda två. Sjukt tråkig dag med regn, blåst och allt ser bara grått ut när man tittar ut. Spelar egentligen ingen roll eftersom jag måste plugga hela dagen..
 
Tänkte berätta lite om gårdagen eftersom jag inte hann göra det igår. Jo, jag fick gå upp 08:15 eftersom jag skulle jobba igår mellan 10:00-19:00. Det var så sjukt roligt att jobba igår verkligen, fick göra så mycket roliga saker :D Har dessutom världens bästa arbetskollegor så då kan man ju inte annat än att ha roligt. Så mysigt nu dessutom när vi har julbord och alla borden är fyllda med massa julmat. När jag kom hem igår blev det bak med mami, bror, moster och kusin. Gjorde lussebullar, Rocky Road, Saltlakrits fudge och knäck. Älskar julgodis! ♥
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0