Hem och plugga skiten

Just nu består mitt liv av plugg, plugg och plugg... Känns snart som hjärnan kollapsar om jag ska vara ärlig! Vill bara kunna skita i allt plugg och känna att jag lever. Idag försov jag mig till tyska provet som jag skulle göra, som tur kunde jag göra det senare under dagen. Gjorde även en redovisning i svenskan och imorgon är det ekonomiprov, torsdag natur inlämning och fredag seminarium.. DÖR!!! Har precis tränat fotboll just nu och väntar på att mamma ska hämta upp mig så jag kan hem och plugga. Hade hellre velat stanna kvar och titta på när Vallen möter SIF inomhus men nej det går ju inte.. Dessutom har jag ett extremt sug efter sötsaker hela tiden och detta förstör min kropp helt... 

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0