Bad efter 6 km löpning

Hejsan hejsan! 
Har haft en supermysig jul med många fina paket och alldeles för mycket julmat och julgodis.. Tror på riktigt att jag har gått upp 5 kg.. Efter nyår startar dieten igen! På Julafton var vi hemma hos mami och firade jul med hennes skäkt och igår åkte vi hem till pappa och idag firar vi med hans släkt. Tänkte ladda upp bilderna imorgon när jag är hemma hos mamma igen. 

Gick idag upp 11:40 precis som igår, sååå skönt att sova ut. Kunde inte äta något eftersom jag fortfarande mådde illa efter allt jag tryckte i mig igå rkväll. Hur svårt är det att lära sig att man inte ska äta för mycket? Tydligen är det mitt största problem. Efter jag druckit upp mitt kaffe gick jag ut och sprang 6 km med ett par benhinnor som gjorde så ont att jag ville skrika! Därför tog jag mig nu ett varmt skönt bad och kopplar av. Klockan 4 ska vi hem till farmor och farfar och fira samt ska dom bjuda på middag. Först nu börjar magen kurra efter lite mat haha.. 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0