Äntligen!!!

God morgon!
Kan ni tänka er att vakna upp och så märker ni att något som egentligen är hur jobbigt som helst blir det bästa på hela dagen? Detta har i alla fall precis hänt mig och jag är så otroligt glad :D Sitter just nu och äter lite frukost som består av havregrynsgröt med kanel och pumpafrön, ett glas juice och en kopp kaffe. Om ca. 1 timma blir jag upphämtad av HP och så bär det av mot match idag igen. Idag möter vi Hamburgsund på bortaplan med div 3, bara att visa vilka som är bäst!
 
Kan berätta lite om gårdagen då jag och mami fick gå upp ganska tidigt för att gå bort och titta när min bror skulle segla lilla Tjörn runt. Båtar och människor överallt och lite stånd med aktiviteter här och där. Tyvärr var min bror tvungen att avbryta innan han åkte ut därför att han fick så sjukt ont i magen, stackarn. Fick tagit lite bilder som ni ser här nedanför. Så jag och mami gick hem, trötta som vi var och bara chillade. Igårkväll spelade vi mot Herrestad som är ett bra lag, men jisses vad mycket bättre vi var. Vi spelade verkligen ut dom och vann med 5-0, varav 1 mål gjorde jag :D Alltid lika kul att göra mål men ännu roligare är det ju när man gör ett snyggt mål med vänstern ;)
 
Dags att börja tagga igång nu!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0