3 poäng till oss idag!

Hej hej!
Idag tog vi hem 3 härliga poäng mot Gilleby/Stala, underbart! En vinst med 3-0 trots det att vi tappade mycket i andra halvlek, men vi höll nollan i alla fall och det känns skönt. Många sega ben på planen idag tror jag, därmed jag själv. Kände mig otroligt pigg början av matchen men i andra halvlek kändes det som benen vägde bly. Alltid skönt med vinst :D Efter matchen åkte jag och mami vägen om Ica och handlade lite innan vi åkte hem och började med maten. Vi både kände för att testa något nytt och därför blev det en squahlasagne till middag. Otroligt god blev den och jag rekommenderar den starkt! Mätt som en plätt nu sitter jag här i soffan och skriver samtidigt som jag hör hur kaffet kokar. En kopp kaffe efter maten är verkligen gott så man blir lite piggare. Man blir väldigt trött efter maten och vädret gör en ju inte direkt piggare ;)
 
Min mamma och bror är det som fotograferat lite under matchen, alltid kul att titta på efteråt :)
 
Puss //Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0