Äpple och kaffe regnrusket

Hejsan hejsan!
Dagen började med morgonträning i skolan 07:30, och då var man inte pigg ska jag säga er. Kom i säng ganska sent igår eftersom jag och mami satt uppe och tittade på Maria Wern + att jag fortfarande var sjukt seg i benen efter 2 matcher i helgen. Hade engelska muntliga idag som gick åt h*elvete. Tappade bort mig och fick hjärnsläpp helt totalt, usch!! efter det hade vi bara matte innan vi fick sluta. Rätt skön dag faktiskt. Haglade och ösregnade när jag gick av bussen men som tur hade jag min söta rosa regnjacka som skyddade för det mesta.

Just nu sitter jag med datorn i knät och framför mig har jag en kopp kaffe och ett fat med äpple och kanel. Perfekt mellanmål när man kommer hem från skolan enligt mig. Har satt på mig ett par mjukisbyxor och ett par mysiga strumpor så nu känner jag mig jättegosig, hihi. Ska försöka sätta igång med pluggandet nu hade jag tänkt.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0