Dags för ett inlägg

Hejsan,
Blev ännu en dag hemma från skolan eftersom jag inte kände mig riktigt frisk. Gick upp halv 9 idag och gjorde mig en enorm frukost bestående av ett ägg, en banan, några mangobitar en smörgås och en kopp kaffe. Ja jag var verkligen mätt efter den frukosten kan man säga. Har precis ätit middag nu så nu är förhoppningsvis energin uppe ett tag till. Har ju gått upp i vikt igen vilket genast märks på alla ställen på kroppen.. Om man ändå vore smal och kunde slippa tänka på vad man åt hela tiden. Samhällsuppgiften som jag har försökt jobba på hela dagen kommer jag inte vidare med, vet inte vart min koncentration har tagit vägen men i mig finns den i alla fall inte. Tog mig en liten promenad förut på 3 km och herregud vad det känns underbart att bara få röra på sig lite. Jag mår verkligen psykiskt dåligt när jag inte får träna :(
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0