Färdigpackat

God morgon!
Idag är jag ledig från skolan därför att jag skall iväg med distriktslaget till Göteborg och spela Cup kommunal :D Vi har samling 12:00 så det blir att vi åker härifrån om ca 1 halvtimme. Har precis packat klart det sista så nu har jag satt på lite go musik och sitter här och skriver. För er som inte vet så spelar jag i Bohusläns distriktslag och anledningen att vi åker så tidigt är för att vi skall in på hotell. Matchen går 19:00 ikväll mot Göteborg på Valhalla inne i Göteborg om det är någon som är sugen på att titta så är det bara att komma. Dags att tagga till ordentligt nu för ikväll smäller det!
 
Puss //Emma
 
Här under kommer det lite gamla bilder på oss ifrån Götalandslägret :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0