Ännu en kopp kaffe i min hand

En trött tjej sitter här nu framför datorn och skriver. Somnade till förut i bilen på väg hem men nu hoppas jag på att piggna till lite med en kopp kaffe. Känns verkligen inte bra att jag dricker så mycket kaffe som jag gör, däremot känns det betydligt mycket bättre än att sitta och dricka cola varje dag ;) Gjorde mig en köttsoppa till middag, perfekt när man är lite trött och inte skall träna något på kvällen. Har så fruktansvärt ont i både benhinnor och ben efter gårdagens första träningspass med fotbollen inomhus. Jag skall verkligen inte klaga för det var otroligt kul :D Ikväll blir det en lugn kväll framför tvn med familjen.
 
Puss //Emma
Är ledsen för den exremt dåliga bilden men den är tagen med macen, orkar tyvärr inte ta någon med min systemkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0