Tror aldrig jag har varit så här trött!

Hela dagen i skolan har jag känt mig hur trött som helst, och inte bara det utan jag har även haft magkatarr :( Lika trött var jag när jag kom hem så gjorde inte speciellt mycket, spelade Othello med min bror innan det var mat. Efter maten la jag mig och vilade med musik i öronen innan det var dags för träning. Har aldrig varit så seg på en träning, men som tur va var det en ganska lugn träning :) Har precis kommit hem nu och gjort mig en liten tallrik med äpplebitar med kanel, gott! Nu ska jag titta på "Du är vad du äter" och direkt efter det blir det sängen.

Puss //Emma

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1764567/images/2012/pic_204814274.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0