Sur förlust...

Matchen började bra från vår sida, alla låg rätt och vi fick till några anfall. Däremot får de andra in ett mål lite senare och där rasar det för oss.. Efter första halvlek stod det 3-0 till dem.. Jag fick starta andra halvlek och spelade tills slutet och min egen prestation kändes faktiskt bra, det är ju trots allt div 2. De gjorde ytterligare 2 mål i andra halvlek och matchen slutade 5-0 till dem.. Jag tror inte det var någon i laget som var speciellt glada efter den här förlusten. Tog mig två stycken knäckisar med makrill i tomatsås på nu när jag kom hem, god lunch! Har funderingar på att gå ut och köra lite träning, vädret är ju trots allt på topp lite blåsigt bara :) Ska även fixa till lite i huset så mami och papi blir glada när de kommer hem.

Puss //Emma

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1764567/images/2012/pic_201317896.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0