Stel som en pinne, så det ska va!

Nu är mina ben så sjukt stela som dem kan bli, två matcher på 90 min på en helg är verkligen tufft! Igår var det div 2 och idag div 3. Riktigt gött med en vinst idag eftersom vi nu är 2:a i serien och ligger bara 2 poäng ifrån Viken som är serieledare än så länge. Dock tycker jag att matchen var sådär eftersom det blåste sjukt mycket och det blev många bollar vi bara sköt iväg istället för att börja rulla. Jag kan inte påstå att jag är supernöjd med vad jag presterade idag men jag har fortfarande så sjukt ont i mina baklår och var väldigt seg efter gårdagens match. Till det positiva så vann vi ju idag med 3-2 vilket känns underbart! :D Nu blir det snart middag och sen hopp i säng, skola imorgon igen..

Lägger in bilderna på det jag köpte när jag och mami var på överby :) Min avslutningsklänning och accesoaren till den får ni inte se förrän på skolavslutningen. Kan bara berätta att jag är otroligt nöjd över att den satt så bra som den gjorde och att den är fin :)

Puss ♥ //Emma











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0