Sommarjobb check!

Kan börja med att berätta att jag tog moppen till Solliden efter skolan för att prata om mitt sommarjobb. Gick på typ 10 min och jag fick 3 veckor så länge :D Dem skulle höra av sig senare om det var så att jag kunde få mer men just nu känns det toppen! I skolan idag fick jag och Jessica äntligen gjort våran debatt, var sjukt nervös när jag satt där framme framför hela klassen men det gick bra :) Kändes skönt att höra av klasskompisarna att jag hade bra argument :D Sista lektionen var det tyska np i läsförståelse vilket gick hemskt... Däremot fick jag reda på mitt resultat i hörförståelsen då jag fick ett VG, bara 10 poäng ifrån fullpott :D På 2 världskriget provet som jag trodde jag skulle få ig i fick jag VG vilket jag är sjukt glad över :D På svenska läxan fick jag alla rätt, vilken dag asså! Från Solliden och hem fick jag dock åka i ösregn, jag var helt genomblöt när jag kom hem trots att jag hade regnbyxor. Ikväll är det fotbollsträning, ja får la se hur det kommer gå i regnet ;)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0