Sjukt depp!!

Efter skolan gick jag till torget med Liv, Melissa och några andra tjejer. Tyvärr var det alldeles för kort tid för mig att leta efter en present så det får bli en sväng dit på fredag också. Kom hem med bussen klockan 5 och en stund efter det åt vi mat. Sen dess har jag kollat upp vilka veckor jag kan sommarjobba osv, ska ju på jobb intervju med dem imorgon. Känner mig bara så nere, vädret är tråkigt, jag har sträck baklåret, jag har ingen energi överhuvudtaget och känner mig bara stressad, arg och ledsen. Hade jag vart smal nu hade jag suttit med en stor godispåse framför tvn och bara myst men nej det är jag inte.. Jag får allt skära upp ett äpple och gnaga på och desutom borde jag träna lite styrka i alla fall. Ingen bra dag alls!! Bara massa negativt nu från min sida så är ni på glatt humör hoppas jag inte den här texten förstörde ert humör. Ska sluta skriva nu och få någonting gjort, vad vet jag inte men något måste ju hända!

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0