Mot Visingsö med bff

En sen kväll igår och ännu en tidig morgon.. Började packa klockan 12 inatt och var la inte klar förrän runt 1 halv 2. Klockan ringde 05:30 imorse och det var ingen pigg tjej som klev upp ur sängen! Fick gjort mig lite frukost och packat klart det sista innan farfar körde mig till samlingen. Sitter just nu i en buss full med proffsiga spelare och lyssnar på musik :) Har under den här veckan bränt mig så jag fått solexem, näsan och ögonen kliar och jag nyser, kan det vara allergi? Hoppas ni får en bra helg med massa sol!

Puss //Emma


Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Och säg vad du tycker om mina "The Girl & Silver Heart" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-25 @ 09:16:09
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0