Keep going!

God morgon!
Igår innan jag gick och la mig gjorde jag en lista på vad jag skulle göra idag när jag vaknade. Tycker det är lättare att bestämma mig för något när jag skriver upp det på en lapp dagen innan eftersom jag då nästan känner mig tvingad ;) Detta var vad jag gjorde, dock glömde jag triceps men men ;) Har precis tagit en dusch och nu ska jag göra mig havregrynsgröt :) Vägde mig också efter träningen och efter det att jag hade druckit min proteindryck och herregud vad glad jag blev!! :D Vet inte när jag vägde så här lite sist, vilket är skitkul! Det har inte ens gått en hel vecka och efter den här veckan har jag 2 veckor till på mig innan skolavslutningen. Kanske kan jag gå ner till min första målvikt? Vi får se!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0