Exakt 1 månad kvar till sommarlov! ♥

Det kan man inte tro när man går ut genom dörren, regnet öser ner och kallt är det! Tur att det är grönt och fint ute i alla fall, annars hade man ju börjat undra ;) Den här dagen har väll varit lite sisådär för mig.. Har mått illa i flera omgångar under dagen, magkatarr kanske? I vilket fall som helst så gick dagen ganska fort som den brukar göra på måndagar :) Var hemma innan 3 idag eftersom vi fick skjuts hem av Jessicas mami. Är riktigt avundsjuk på den familjen just nu som ska lämna skogen och mig för att flytta in till Stenungsund.. :( Riktigt skönt för dem men jag är däremot inte lycklig över att bo kvar här ute :( Visst det är jättefint på sommaren och så men fortfarande så långt till allt. Har precis ringt till Sportlife och bokat in mig och mami på solning ikväll, det ska verkligen bli gött! Att ligga där och drömma sig bort om att man ligger på stranden någonstans.

Eftersom det bara är 1 månad kvar nu till skolavslutningen och sommarlovet så är det dags att köra igång ordentligt med både träning och kost, därför har jag beslutat mig för att skippa alla onödiga kolhydrater. Inget onyttigt (godis, chips, kakor osv.), ingen pasta, potatis eller mjukt bröd utan massor med sallad och andra nyttiga saker! Vet att jag nämnt detta ett antal gånger men nu är det tusan bara 1 månad kvar!! Ska alldeles strax dra på mig träningskläder och köra någon viss träning, har inte riktigt bestämt mig för vad än men svetten ska rinna. 

Puss ♥ //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0