Värsta träningen någonsin!

Äntligen hemma efter en stentuff träning! Vi blev tränade av en kille som tränar Landslaget i brottning så ni kan ju gissa om det var tufft :o Jag blev så slut att jag var tvungen att gå av för jag höll på att svimma och spy :s Har aldrig varit med om det innan att må så dåligt. Jag vilade lite tills det hade gått över innan jag fortsatte igen, jag kunde knappt gå sedan när vi skulle spela :o Undrar hur mina ben kommer vara imorgon egentligen, haha! Jag är så sjukt imponerad av alla som var där och klarade sig igenom hela passet, ni är grymma! Nu avslutar jag den här kvällen med en proteinshake och en knäckemacka med ägg :)

Puss //Emma


Kommentarer
Postat av: Elsa Burholt

sv: tack så mycket, och förlåt för det sena svaret! Parfymen kostade ungefär 600, 560 i svenska tror jag att det var ;)

2012-03-23 @ 16:52:31
URL: http://elsaburholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0