Våffeldagen!

Hej på er alla!
Varit dåligt med uppdatering även idag men det blir så automatiskt när vädret är så sjukt underbart. Man vill bara vara ute och hitta på massa roliga saker. Började dagen med en springtur på 6 km varav dessa gick jag 0,5 km, eftersom jag kände av i min benhinna :( När jag kom tillbaka åt jag en god frukost och sedan tog jag en go dusch. Pratade med Melissa och bestämde oss för att åka in till Stenungsund, superbra idé! Först var jag tvungen att åka till Liv och hämta min plånbok som jag hade där innan jag fick åkt iväg med moppen för att hämta upp Melissa :) Vi var ganska osäkra på om vi skulle komma fram eftersom den krånglade men yes vi kom fram :D Fick köpt 2 linnen som ni ser här under, kommer bli så sjukt snyggt till sommaren när man är brun. När affärerna hade stängt köpte vi en grillad cream cheese beagle på espresso house, och satte oss sedan ute på bryggan i solskenet. Så otroligt mysigt hade vi det ♥

När vi sedan hade kommit hem till mig satte vi igång för fullt och gjorde våfflor. Det tog sin lilla stund men det var det värt för det var sjukt gott! Blev så otroligt mätt och är det fortfarande hehe. Så mycket mer gjorde vi egentligen inte innan hon blev hämtad, men det var verkligen en rolig dag med dig Melissa :D Nu ikväll spelade jag lite fotboll med min bror ute i trädgården innan jag gick in och satte mig framför datorn.

Puss ♥ //Emma













Kommentarer
Postat av: jess

svar: jag förstår inte alls vad du menar nu<3

2012-03-26 @ 08:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0