Tränings motivation!

Tjabba tjena!
Just nu sitter Jessica och jag i min soffa på övervåningen vid varsin dator och bara chillar. Vi har precis ätit lite mat och jag är nu mätt och glad :D Har inget planerat för ikväll så vi får se vad jag hittar på, några ska iväg på födelsedagsfest men jag var inte direkt bjuden dit så det blir ingen fest för mig ikväll. Kanske är lika bra eftersom jag har match både lördag och söndag ;)

Jag har kollat igenom olika sidor och bloggar och hittat massor av bilder som motiverar en för att träna och det är verkligen skitkul! Jag har ju gått ner 1 kg till nu märkte jag igår och även det ger ju en massor av motivation att det faktiskt fungerar att gå ner i vikt :D 4 kg kvar nu tills jag gått ner mitt första mål, därefter får vi se vad nästa mål blir. Det är bara att fortsätta!!!

Puss ♥ //Emma






Kommentarer
Postat av: Henrik

Träningsmotivation och vad som påverkar den är något som det absolut borde skrivas mer om. Vilka bloggar inom ämnet är det du brukar kika på?

2012-03-31 @ 11:40:01
URL: http://www.traningsmotivation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0