Otaggad tjej

Ja då sitter man här igen framför sin vita dator och gör det som man brukar göra. Dagen i skolan var riktigt go, bara idrott och slöjd men jisses vad trött jag är ändå! Kallt är det också och ikväll kl. 20 väntar ett träningspass utomhus med fotbollen... Känner inte alls för att spela fotboll när det är så kallt och sätta ner fötterna i ett par för små grusskor, ne usch! Har en hel del att plugga också men jag är så fruktansvärt otaggad på att plugga, orkar verkligen inte. Men jag vill heller inte sänka mig i något ämne nu så det är la bara att jobba på antar jag.. Tänk vad skönt det hade varit att slippa alla läxor, men nej nej våran so lärare kör på mer än någonsin! Snart väntas mat, ska bli gott gott ♥

Puss ♥ //Emma





Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; Tack så mycket sötis! :)



kram

2012-03-16 @ 13:18:44
URL: http://ainaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0