Nationella prov i No avklarade!

Heeeeej!
Solen skiner och vädret är underbart, happy happy happy :D Skrev nationella prov i no imorse och det kändes som det flöt på bra :) Jag skrev det som kändes rätt enligt mig så jag tycker att jag borde få bra på det ;) Just nu sitter jag hos frisören och väntar på att slingorna ska bli klara. Hon har även toppat mitt hår och sen ska hon lägga i någon hårinpackning som ska göra håret ljusare, så hoppas på ljuuuust hår nu :D Höll på att somna förut när hon gjorde slingorna men nu har jag fått kaffe så blir nog lite piggare snart.

Puss  //Emma

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1764567/images/2012/pic_193861286.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0