Melodifestivalen

Nu är det melodifestivalen som gäller! Mami är borta och lämnar en present till en kompis dotter som vi köpte till henne idag. Själv har jag precis bakat "nyttiga" chokladbollar och nu sitter jag i soffan framför tvn. Blir snart ett provsmak av chokladbollarna, dem ska bara stå inne i kylen en stund innan ;) Annars har det inte hänt mycket idag förutom att jag har suttit och pluggat en del.. Planerna blev lite förändrade idag så det var lite tråkigt men jag överlever :) Hoppas ni har en bra lördagkväll! Imorgon är det träningsmatch mot Torslanda, tagga!!

Puss ♥ //Emma

Receptet på chokladbollarna
• 3 dl osaltade solrosfrön
• 2-3 msk rapsolja
• 1 tsk sirap (ska egentligen vara honung, men det gillar jag inte så får bli sirap)
• 3 daddlar utan kärnorna
• 2 msk kakao
• 2 msk kaffe

Mixa ihop allt med en stavmixer och rulla sedan bollarna i kokos, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0