Kopparbergs/Göteborg FC vs Arsenal

Tjoho!
Idag har det verkligen varit underbart väder, solen skiner, himlen är klarblå och det blåser nästan ingenting :D Det är sånna här dagars som gör att dagen blir bra och man har ett leende på läpparna. Fastän vi hade långdag och så tycker jag inte alls det kändes så jobbigt i skolan, hade även 2 förhör som jag tycker kändes bra. Var ute och fotograferade lite nyss, finns inte så mycket o fotografera här runt huset men här kommer lite bilder trots allt ;) Pappa står och gör hemmagjorda köttbullar, mums det ska verkligen bli gott! Ikväll åker hela laget iväg och tittar på när Kopparbergs/Göteborg FC möter Arsenal :D Medan alla hockeyfans ska titta på Frölunda när de möter Brynäs så drar vi fotbollsfans iväg och tittar på fotboll istället ;) Trots att jag inte är så insatt i "hockeyvärlden" så hoppas jag på att frölunda vinner.

Puss ♥ //Emma

Bilderna kommer upp ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0