Helgen är redan slut..

God morgon!
Har precis ätit frukost så nu är magen mätt och glad :) Benen är fruktansvärt sega idag efter att jag var ute och sprang 8 km igår, har inte sprungit så långt på hur länge som helst. Jag har inset det nu att det är så mycket bättre att gå ut och springa än att bege sig till gymmet och springa där, eftersom att det ger så mycket mer. Alla uppförbackar och nerförsbackar och att du själv måste trycka ifrån när du springer och inte bara springa med på ett band som går. Visst jag förstår dem som inte kan gå ut och springa pga olika orsaker och är det kallt och tråkigt väder så är det bättre att springa på bandet än inget alls. Får se om jag ska försöka mig på att ut och springa idag igen trots de sega benen eller om det blir någon annan sorts träning :) Nu ska jag i alla fall sätta igång med pluggandet, har nästan lite panik över allt vi har..

puss ♥ //Emma

Får bli en go bild på alla Malta folk, saknar er! ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle MK

vilken härlig bild!

2012-03-18 @ 11:36:53
URL: http://creamk.blogg.se/
Postat av: Michelle MK

sv. ja verkligen roligt när en kväll blir lyckad. så mga kvällar som de inte blir det :/

2012-03-18 @ 13:37:29
URL: http://creamk.blogg.se/
Postat av: Sanna Suomela - Eskilstunas Bloggerska

Hej!

Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb?

Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!



Kontakta mig via bloggen eller på min mail: [email protected]



Du kan även vara kund hos Oriflame när du handlar via mig eller registrerar dig själv



Du kan även välja att vara kund hos Oriflame

/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

2012-03-18 @ 15:00:24
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0