God morgon!

Tänkte börja med att berätta om gårdagen lite eftersom jag inte hade tid till att skriva mer igår. Vi mötte Herrestad på deras plan och där blev det förlust, lite surt! I bilen på väg hem hade jag så ont i hela kroppen och var hur trött som helst. Åt lite när jag kom hem innan jag tvättade håret och sminkade mig för att dra iväg på lagfest med herrarna. Det var trevligt fastän jag och Sonne inte kände några av herrarna men stämningen blev lite bättre framåt kvällen ;) Sedan när alla skulle till Harrys och Stenungsbaden drog jag och Sonne till Donken och träffade några och därefter gick vi åt olika vägar. Det är rätt surt att man inte är 18 än och kan dra dit alla andra lagkompisarna kan dra :/ Papi hämtade upp mig vid halv 2 och det var då jag kom på att jag inte hade min väska på mig, alltså har jag lagt den någonstans haha :D

Idag vaknade jag av mig själv 08:00 och försökte somna om men det gick inte så bra direkt. Har mått lite dåligt idag på morgonen men hoppas det går över snart. Har i alla fall fått i mig en tekaka och ett äpple :) Sitter framför tvn nu med datorn och bara tar det lugnt. Blir säkert att jag går ut i det underbara vädret sen och kanske tar moppen till STenungsund, beroende på hur jag mår då ;)

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0