Dags att göra lite nytta!

Skolan idag rullade på riktigt bra tycker jag. Var lite trött och så på morgonen men det funkade och efter lunch när vi hade ätit pannkakor som de serverade i skolan så gick resten av dagen toppen :D Fick kört igång med mitt Kina arbete som jag inte orkat göra innan. Nu är det dags att göra lite eftersom jag inte gjort något vettigt sen jag kom hem. Jo jag har faktiskt städat sängen och lite sånt men men. Får se hur jag gör med träningen ikväll eftersom jag har ett stort köttsår under foten men samtidigt behöver jag ju träna :( Är trött på att det alltid ska vara något som förstör min fotbollsträning, antingen är det ju benhinnorna eller nu detta med såret och innan dess hade jag ju körtelfeber... Jaja snart så får jag la turen med mig får vi hoppas!

Puss ♥ //Emma







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0