Barnpassning

Hejsan,
Idag har jag äntligen fått läst ut svenska boken som vi ska göra en recension av. Har även skrvit med min spanska vän på facebook och det var riktigt kul att få prata med henne igen. Jag tränar mig på min engelska dessutom eftersom jag inte är särskilt bra på det. Kanske blir det en tripp ner till henne, hade varit riktigt kul! :D Annars har jag inte pluggat särskilt mycket idag eftersom vit 3 gick jag och mami bort till hennes kompis och passade deras 2 små bebisar. Den minsta sov men den andra lekte vi för fullt med, så himla söt är hon ♥ När familjen hade kommit hem igen gick vi hemåt och så blev det lite mat. Nu skall jag sätta mig och försöka lite med pluggandet, har verkligen ingen motivation överhuvudtaget :( Så är det skola imorgon och det känner jag inte alls för..

Puss ♥ //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0