Mätt och trött!

Goddag!
Vaknade av klockan 05:30 imorse, medvetslös som jag var satte jag på mig träningskläder och gick ut och sprang 3 km. Sedan blev det 45 armhävningar, 44 rygglyft, plankan i 3 min ;) Blev en dusch innan jag åt havregrynsgröt. Idag i skolan har vi bara städat och eftersom det går ganska snabbt fick vi sluta tidigare, gött! Jag och Jessica bestämde oss för att gå till Thai restaurangen och äta buffé och så blev det! Är proppmätt fortfarande asså.. När vi hade ätit upp åkte vi och köpte en present till våra klassförståndare som hela klassen har samlat ihop pengar till :) Tänker inte avslöja något ;) Innan jag tog moppen hem gick jag och Jessica och hämtade våra datorer som äntligen hade kommit, wiiiiiiieeee!!! :D Nä innan jag somnar här i sängen är det dags för städning, imorgon slutar jag ju 9:an!! Helt sjukt asså, har inte riktigt fattat det än :o Till hösten börjar jag gymnasiet, tiden går verkligen fort ;)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0