Trött på det här!

Hej hej!
Anledningen till varför jag inte har bloggat är att jag inte mått så bra de här dagarna, inte ens datorn har varit på. Idag äntligen känner jag mig lite bättre trots att halsen gör ont konstant och öronen värker. Det dröjer la ännu ett tag innan jag kommer känna mig riktigt bra.. Är trött på det här nu, vill ju träna och gå till skoan som alla mina andra kompisar :( Har inte fått träffa min bästa vän sen innan jul :( Jaja, sånt är livet ibland! Idag tänkte jag mig fixa lite på mitt rum för det har ju inte hänt något här på snart 2 veckor :o Blir att plocka in lite tvätt bara men det är tillräckligt ansträngande. Skall se om jag orkar slänga in ett inlägg senare också om jag fortfarande känner mig lika pigg som jag är nu.

Puss ♥ //Emma

Ännu en härlig Malta bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0