Ta kort utan blixt inomhus är inte lätt!

Hejsan,
Idag har det inte hänt något speciellt.. Spelat lite Fifa 12 med min bror och hans kompis och sen har jag läst på lite om kameran som jag har om de olika inställningarna och så. Det är verkligen svårt att fota utan blixt inomhus om man vill ha en bra bild utan brus. Det är så mycket lättare att fota utomhus när det är ljust! Det är bara att fortsätta att hålla på och lära sig och till slut kan man det förhoppningsvis. Känner att jag har ett stort behov av att träna men samtidigt orkar jag inte ta moppen till gymmet + att jag inte har hunnit köpa något kort där ännu. Blir hemma träning idag tror jag men vad det blir vet jag inte! Vill så gärna ut och springa men tror inte mina benhinnor klarar av det i värsta fall får jag ta en rask promenad om jag inte ställer mig framför Wii eller kör på crosstrainern.

Puss ♥ //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0