Sugen på något onyttigt, hjälp!

Skall precis sätta mig nu med matten och börja jobba.. Har tittat på stugor upp i fjällen eftersom vi kanske ska upp dit med familjen :D Älskar verkligen att åka snowboard, så otroligt kul och underbart när man susar ner för backen och solen lyser i ansiktet och får snön att glittra. Just nu är jag så otroligt sugen på något onyttigt! Liksom tänk en chokladbit, en chokladboll eller något annat sött.. Har ni några tips på vad man kan göra om man blir så här sötsugen? Jag försöker stå emot nu så tog mig ett glas vatten men ändå :) Ska ju fotas på tisdag på Model House och då behöver man ju inte gå upp och framstå som en tjock padda. Ska ju försöka hålla mig så mycket jag kan för vill verkligen ha en snygg kropp till sommaren och även till hösten då jag börjar gymnasiet! :D

Puss ♥ //Emma

Bild från Branäs 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0