Sista lektionen, yeeh!

Hallo!
Sista lektionen i skolan idag och det är en ea lektion, alltså man kan göra det som man behöver "eget arbete". Jag ska sätta mig och försöka komma ikapp i matten eftersom jag ligger efter i det ganska mycket, opps! Måndagar är så otroligt härliga eftersom vi har sovmorgon och jag kunde alltså sova 45 min mer än vad jag brukar :D Det är chill med lektionerna också eftersom vi bara har idrott, engelska, teknik och den här ea lektionen. Efter skolan idag ska jag och Jessica bege oss till gymmet, YEEEAH!! Är riktigt taggad även om jag inte får köra så hårt som hon kan göra :( Äsch snart så! ;) Ne nu får jag komma igång med matten, man ska ju utnyttja tiden.

Puss ♥ //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0