Real Madrid VS Barcelona

Jag satte på tvn när det hade gått 6 min av matchen och sen dess satt jag fastklistrad i soffan med telefonen i handen. Real Madrid som jag hejar på så var det ju underbart att få se Ronaldos snygga mål, jag hoppade och skrek så min lillebror vaknade, opps. Anledningen till varför jag nu hejar på Real madrid är ju så att ronaldo faktiskt spelar där ♥ Barcelona är verkligen ett lag som spelar otroligt bra och deras förstamål var riktigt snyggt måste jag säga, andra målet var la helt okej det med. Något som gjorde mig riktigt arg var att Rea Madrid både filmade, spelade fult och även gjorde riktigt fula saker med meningen. Ett bra exempel är ju när Pepe trampar på Messi´s hand med meningen, fyy säger jag bara!

Puss ♥ //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0