Paradise Hotel ♥

Heeeej!
Kan ju berätta lite om hur kvällen med mami var igår. Jo vi såg på bio och filmen var verkligen toppen! "Sherlock Holmes-A game of shadows" heter den och ja den var verkligen spännande och bra tycker jag själv :D Fick knuffa på min söta mamma ett antal gånger för hon somnade, haha. Kände ju av halsen hela tiden igår så det var ju lite tråkigt men men jag fick sett en grym film! Var rejält trött när jag kom hem så nästan slängde mig i sängen, hehe :)

Idag vaknade jag runt 10:30 och åt frukost med mami för det var bara vi hemma. Pappa var iväg och jagade och min bror var i skolan. Man kan la förkorta hela den här dagen med PARADISE HOTEL. Jo det enda jag har gjort idag är att kolla på "paradise hotel", jag har blivit besatt av det programmet ♥ Har även ätit vaniljglass för att idag har halsen varit värre än någonsin, är så trött på den! :( Varje gång jag sväljer, äter eller dricker något gör det ont och det till och med värker upp i öronen.. Fick i alla fall tagit mig en promenad på 2km nyss ute i regnet, känns skönt! Den enda typen av motion jag får göra är att ta promenader, så jag ska skärpa till mig och börja gå minst 2km varje dag! Ne nu ligger jag här i sängen och väntar att få fortsätta titta på paradise hotell :D

Puss ♥ //Emma

Blir ytterligare en bild från Malta men nu på mig och mina brudar! ♥

Kommentarer
Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

SV: Varsågod Emma! :)

2012-01-18 @ 21:26:28
URL: http://kervefors.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0