Körtelfeber!?!?

Godmorgon!
Berättade ju för er att jag kände mig hyfsat pigg och så igår men runt 6 tiden på kvällen så fick jag feber ännu en gång, så mamma ringde ner til vårdcentralen. Dem sa att vi skulle komma ner och så får dem ta prover. Åke ju in i lördags men då sa bara doktorn att jag skulle äta antibiotika för det var inget som visade på att jag var dålig. Åter till igår kväll så kom jag in där på vårdcentralen med 38,7 graders feber och mådde inte alls bra! Fick ta ett blodprov igen i fingret men ett till prov som dem inte hade tagit förra gången. När jag satt där och hon stack till så kände jag hur illamående jag blev och hur jag höll på att svimma, hemskt är det! Det visade sig alltså att jag hade fått körtelfeber och att antibiotika inte hjälper ett piss, det enda jag ska göra nu är bara att vänta och se tills febern är borta.. Det värsta var inte det utan att jag inte får träna på ca 8-10 veckor!!! Jag verkligen började störtgråta när dem berättade det för mig. Jag missade Isenta, jag missar Rössö cup som är nu i helgen (även nästa om man tar sig vidare), jag missar SM, jag missar fotbollsuttagningen till gymnasiet, FAN! :((( Inget att göra åt, nu är det som det är. Vill bara bli frisk nu, orkar inte med att vara så trött och orkeslös i hela kroppen. Jag har verkligen tur som har en mamma som stöttar mig till 100%, älskar henne ♥

Nu till vad som händer idag. Jag har fått reda på att läxorna är igång och ska skicka in ett brev till min tyska lärare som vi har fått i uppgift. Sedan kommer vi till so:n där vi ska ha prov i Buddhismen den 24 och matten jobbar dem på med. Ska i alla fall försöka skriva klart det här brevet till tyska läraren så får vi se sen. Hoppas att ni har det bra där ute och att ni inte åker på samma som mig, det är verkligen hemskt!

Puss//Emma





Fotade lite inne i huset häromdagen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch så hemskt! Hoppas du mår bättre snart! :(

2012-01-12 @ 17:47:34
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0