HEMSK VECKA!!

Goddag!
Har inte bloggat på några dagar nu men det beror på den här influensan jag har åkt på. 39 graders feber en hel vecka är verkligen inte kul! Det enda man gör är att äta tabletter, sova, äta se på tv. När jag får feber har jag alltid riktigt ont i magen också så ja jag har nästan legat stilla i en soffa en HEL VECKA (förutom när jag gått på toa då). Så äntligen igår då kände jag att jag mådde mycket bättre, eller bättre än de andra dagarna. Så när jag ligger i soffan och tittar på tv på kvällen så känner jag hur magen börjar göra ondare, halsen gör ondare, huvudet värker, öronen värker och yes där va det feber igen.. Är så sjukt trött på det här nu så jag vill bara dö!! Idag var det då en vecka sen jag duschade och jag har mått så dåligt över att jag inte orkat duscha för jag mådde illa (gjorde jag även idag i duschen). Men det var verkligen nödvändigt idag och se så mycket piggare man blir, eller lite i alla fall :)

Just nu sitter jag här uppe i soffan och dricker lättdryck eftersom det är viktigt att dricka mycket så man inte får ont i huvudet. Vädret är ju rena skillnaden mot igår då det var vitt ute och idag då det är grönt, vädret är verkligen konstigt. Känns skönt att få skriva av sig lite nu när jag inte gjort det på en vecka, förutom då jag har messat med kompisar. Juste jag kan ju även berätta om att jag skulle vara nyttig från och med nyår och så, riktigt bra start blev det ju med den här feberveckan.. Har ju inte rört mig ett piss på nästan hela vackan och nu blir jag andfådd över att gå i trappan, hemskt! När ja är frisk sen igen så ska jag verkligen komma igång och kämpa 100% för jag ska ha en snygg kropp till sommaren. Jag ska nog pausa där men nu vet ni ju ungefär hur min vecka har varit.

Puss ♥ //Emma

Igår

Idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0