Får vänta och se..

Idag fick jag stå vid sidan om planen med Emelie eftersom hon också är skadad och så tittade vi på när de andra spelade. Efter ett tag blev det sjukt kallt när man bara stod där och det började snöa och sen blåsa massor. Så innan de andra hade spelat klart så gick jag och Emelie till skolan och var där så länge tills mötet skulle börja. Mötet handlade alltså om det 3 olika skolorna men jag vet redan att det är Katrinelund jag vill in på så ;) När mötet var klart så blev nästa träning inställd för det var så mycket snö, så jag då åkte vi hem. Det är helt sjukt att det kan komma så mycket snö på bara en dag, men lite mysigt är det ändå att titta på även fast jag vill ha vår nu. Ikväll bli det lördagsmys med familjen med räkor, aioli och fransk baguette :D Efter det blir det lite godis som jag och mami ska mysa med för på måndag blir det nya tag! Hoppas ni får en mysig lördagkväll ♥

Puss ♥ //Emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0