Blåbärs soppa

Hejsan,
Idag när jag vaknade tog jag mig lite frukost innan jag gick ut en promenad med hunden på 2 km. Vädret idag är ju underbart, sol och inte allt för kallt :D Har börjat räkna lite matte och insåg att jag ligger ca 60 tal efter i matten, PANIK!!! Har ju även en hel del andra ämnen som jag behöver öva på. Har fastnat vid ett riktigt komplicerat tal nu och har ingen aning om hur jag ska lösa det, mamma får hjäpa mig när hon kommer hem. Nu ska jag göra mig blåbärs soppa till lunch eftersom jag fortfarande har så ont i halsen :( Så nu blir det både något gott, varmt och inget som skaver i halsen. Blir att plugga vidare sen även fast jag hellre hade tillbringat dagen med att se på paradise hotel..

Puss ♥ //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0