Släktkalas för mig och mami

Nu har det varit kalas här hemma för mig och mami. Farmor och farfar kom och även min farbror en liten stund. Jag bakade köttfärspiroger som blev riktigt goda, och till efterrät blev det en mousse som smakade riktigt gott ♥ Känner nu hur bilringarna börjar lägga sig på magen men men jag tar nya tag när blir frisk, känner mig lite snuvig och tjock i halsen :( 1000 kr rikare nu också då efter det här kalaset, känns toppen! Om det går ska jag försöka spara pengarna annars kommer jag lägga dem på shopping m.m. Även om solen har börjat försvinna nu så är det fortfarande ljust ute och det känns så himla underbart :D Som jag har sagt förut så är jag en person som blir så glad över att det är fint väder ute.

Puss ♥ //Emma





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0