Lååång engelskalektion..

Hejsan Hejsan!
Idag i skolan har vi inga vanliga lektioner, utan vi har en dag då alla 9:orna på skolan fick välja för några veckor sen vad dem ville ha för lektioner idag. Svårt att berätta men jag har i alla fall engelska nu och har haft det ända sedan vi började 08:30.. Kan bli lite långtråkigt att man sitter så länge och arbetar med det, men jag behöver verkligen en hel del engelska nu eftersom det snart är nationella prov, och jag är inte den bästa på engelska man ju säga.. I eftermiddag har jag istället matte så det blir roligare tycker jag :) Nu får jag återgå till engelskan!

Puss ♥ //Emma

Jonna och jag :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra - ♥

Allt bra med dig? :)

2012-02-21 @ 16:25:27
URL: http://liveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0