Kaos dag!

Dagen startade med att vi knappt hade någon EA lektion eftersom det inte kom någon lärare, sedan so då vi bara skrev ner några ord typ. Sedan var det dags mot det hemska, jo att bada! Nejdå det gick så bra så, jag simmade några längder sedan var det dags att gå upp. Vi tänkte titta lite på när nösnäscupen spelades men vi såg bara uppvärmningen eftersom våran buss kom sen. Matsalen hade redan stängt i skolan så vi var tvungna att hoppa in på Coop och köpa mackor samtidigt som vi var as stressade till matteprovet. Dessutom gick matteprovet åt helvete! Som tur var fick vi sluta efter det, skulle egentligen gått till 15:40 idag..

När jag kom hem fick jag i mig lite kaffe och tur var nog det. Jag fick gjort massor som att ta bort all disk som låg över hela köksbänken, städat kaninburen, städat toaletten och lite sånt där. Nu ska jag ta mig en våran svenska uppgift som vi har fått, imorgon är det nationella i 3 timmar!

Ett stort grattis till min underbara vän Jonna som fyller år idag också! ♥

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0