Grym födelsedag!

Hejsan,
Nu är jag 16 år då, känns precis som vanligt men på något sätt väldigt bra! :D Har ju varit iväg på sm utanför Trollhättan idag till ikväll så det har blivit en fotbollsdag kan man la säga ;) JAG FICK SPELA!! :D:D:D Första matchen mötte vi Lidköping där det blev förlust, sedan Landvetter där vi vann och sista matchen mötte vi Örebro och förlorade.. Sista matchen fick jag spela hela, eller asså jag bytte ju och så men jag fick vara med hela aa ni fattar. Domaren hatade mig hela matchen och vi fick många frisparkar emot oss.. Man fick inte ens nudda varandra verkade det som :o Vad är fotboll utan tackligar, NOTHING! Ja man kan säga att jag var så arg så jag bara skrattade åt han :D Innan vi alla skulle duscha så sjöng dem för mig, så söta! ♥ Hemma väntade hela familjen på att vi skulle äta middag som blev älgstek, klyftpotatis, bearnaisesås och grönskaer till det, mums! ♥ Fick även 1 kort av familjen, skivorna med korten som jag tog på Model House och Zlatan boken! :D Ja det har verkligen varit en otroligt bra dag! Nu ska jag lägga mig och sova för är riktigt trött, hörs imorgon då det kommer upp bilder jag tog ikväll :)

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0