Grattis mami! ♥

Satte klockan på 08:45 idag för att gå upp och göra frukost och kaffe till mamma som hon skulle få på sängen. Gav henne 2 trisslottor och ett kort som jag gjorde igår på kvällen som jag skrev om :) När vi alla hade fått i oss frukost drog jag på mig joggingskorna och sprang 4,5km i den härliga vårsolen :D När jag kom tillbaka tog jag mig en snabb tur med moppen för första gången i år! Äntligen kan man ut och åka med den igen :D Runt 14:30 kom moster, mormor och kusin och vi åt en god middag och därefter blev det fika. Mysigt! ♥ Nu har dem precis åkt hem och jag får sätta mig och börja plugga, orkar inte!!

Ett extra STORT grattis till mami på hennes 42-årsdag! ♥

Puss ♥ //Emma









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0