Fredagsmys!!

Heeeej!
Dammsög hela nedervåningen förut så duktig som jag är :D Sen dess har jag egentligen inte gjort ett piss kan man säga. Hjälpte min bror med att fixa sitt hår med wax för han skulle iväg på disco. Jag minns när jag var liten och man fixade sig inför disco och dansade osv. Den tiden är förbi, nu är det mer fester haha. Pappa håller på och gör köttfärspaj som vi snart skall sätta oss och äta och ikväll blir det bara mys framför tvn tror jag. Sitter nu och lyssnar på taggningsmusik och det är riktigt peppande så det är absolut ingen seg fredag, pepp pepp! :D Kan även berätta att jag blivit beroende av spelet "drawssomething" på Iphone. Man spelar mot andra och den ena målar och den andra gissar och sedan tvärtom, SKITKUL! :D Hoppas ni har en bra fredagkväll! ♥

Puss ♥ //Emma

Bror är redo för disco!!
Blixten gör att hans ögon ser lite konstiga ut..







Biffen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0