Dags att blogga igen?

Hallå på er igen!
Förmodar att många har slutat klicka in på min blogg nu när jag inte har uppdaterat på länge. Jag har haft fullt upp helt enkelt! Kan t.ex börja med att berätta att jag låg under min målvikt och ligger just nu några hg ovanför den eftersom jag slarvat.. Men men denna veckan är det nyttigt som gäller! Jo vad mer har ni missat? Har nyss börjat gymnasiet och går nu på Katrinelund som är ett elitidrottsgymnasium. Än så länge har vi haft bra lektioner och lärarna har också varit bra men det är ju trots allt bara andra dagen. Klassen känns helt okej faktiskt, blir förmodligen bättre när man lärt känna alla och så då. Ne ska inte babbla på för mycket nu utan det kommer fler inlägg istället.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0