Väntar på papi

Heeej!
Var ett tag sen jag bloggade nu och mina kompisar har även klagat på mig så nu e jag igång igen :) Min datorladdare är fortfarande sönder så bilderna från påsken och träningslägret har inte kommit ut än :( Imorgon är i alla fall It pedagogerna på skolan så då får dem fixa fram en ny sladd till mig.

Idag i skolan har alla 9:or haft volleyboll tunering i skolan så har inte jobbat ett piss :D Det gick faktiskt hyfsat bra för våran klass trots det att vissa inte var så bra.. Just nu sitter jag och väntar på att papi ska komma och hämta upp mig efter hans jobb. Vi slutade nämligen 15:15 idag så jag kunde inte ta den vanliga bussen som jag brukar, så det blev som det blev :) Kändes riktigt gött på gymmet idag, cyklade 2 mil och körde bål, rumpa och mycket mage :D

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0