Skönt med långhelg :D

Tja!
Det var verkligen en go skoldag idag. Började med att skriva np i engelska på morgonen, när vi var klara hade vi 1 timmas rast och då gick jag och Jessica till torget :) Jag köpte banan och tuggummi och så tittade vi lite på alla snygga kläder som finns på Gina nu :D Resten av dagen i skolan hade vi bara ett snabbt klassråd och så tittade vi på en engelska film innan vi slutade. Direkt efter skolan drog jag till gymmet där jag startade med 30 min crosstrainer och efter det blev det lite mage, rumpa och armar. Nu ska jag börja titta på gamla avsnitt av "Du är vad du äter" innan maten är klar! Händer inget särskilt ikväll, får vila upp mig för imorgon är det match som gäller och då ska vi vinna!!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0