Orkar inte!!!

Ligger just nu i min säng framför datorn och gör absolut inget vettigt alls.. Kollar några bloggar, kollar facebook ja som sagt inget vettigt. Imorgon är det tyska nationella, wiho kommer ju gå så bra! Eller? Sen har vi ett svenska förhör som jag inte kan ett piss på och slutligen så börjar debatterna imorgon.. Grejen är den att jag inte bara orkar plugga! :o Har blivit så sjukt omotiverad den senaste tiden, är det inte nu som man ska ge sina sista krafter? Riktigt trött är jag också nu, både i kroppen och huvudet. Ska verkligen komma i säng tidigt idag! Både mami och papi ligger redan i sängen, vad händer med världen?! Utöver de som vi har imorgon har jag även 2 teknik uppgifter som ska skrivas klart, 1 bok att läsa ut, ett svenska arbete som ska bli klart, engelska läxa och till sist no frågor att svara på.. Mår dåligt över att veta hur mycket det är jag måste göra :( Nu ska jag ta mig ett riktigt stort glas vatten!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0