Mitt liv ä rätt tråkigt ibland...

När man sitter och läser alla andras bloggar vad dem hittar på och gör för roliga saker känns ens liv hur tråkigt som helst. Ja själv vakna jag på morgonen, går till skolan, kommer hem, åker på träning, kommer hem, går och lägger mig. Precis så ser mina veckodagar ut i alla fall! På helgen vaknar man, äter en stabil frukost, åker på match, kommer hem, sitter vid datorn, går och lägger sig. Fotbollen är ju inte det tråkiga jag menar utan det är mitt liv men jag skulle verkligen kunna tänka mig att hitta på saker då jag inte tränar, får bli en ändring på det! Är dock inte alltid så lätt när man bor som man gör, långt ut i skogen.. Regnar det en dag så har man ju ingen alls lust att sätta sig på moppen i 1 halvtimma för att åka in till torget. Ne det ska allt bli lite förändring! Ett onödigt inlägg egentligen men hade lust och skriva lite och det är ju därför man har en blogg :)

Puss ♥ //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0